Innowacyjne technologie

SERIA SILNIKÓW DWUSUWOWYCH MARUYAMA

To wzorcowy profesjonalny zespół mocnych i wydajnych silników, zaprojektowanych do długotrwałego użytku przez wiele sezonów.
Silniki te są wynikiem zastosowania innowacyjnej technologii dwusuwowej, która została sprawdzona wieloma testami w terenie.
Jednostki napędowe charakteryzują się wysoką wydajnością i momentem obrotowym obraz najwyższą trwałością. Każdy silnik odznacza się nadzwyczajną jakością, która stanowi priorytet oraz fundament reputacji firmy Maruyama.

DUŻY ZBIORNIK PALIWA

Zbiornik jest pojemny i półprzezroczysty, co pozwala na łatwą kontrolę poziomu paliwa i dłuższy czas pracy. Szyjka wlewu ustawiona pod odpowiednim kątem, pozwala na wypełnienie zbiornika paliwem bez konieczności przewracania go na bok.

WYMIENNY PRZEWÓD ŚWIECY ZAPŁONOWEJ

Eliminuje kosztowne wymiany cewek.

KUTY WAŁ KORBOWY

Wysoka jakość stali i odpowiednia technologia wykonania, gwarantuje żywotność wału korbowego przez zachowanie odpowiedniej proporcji między twardością, a elastycznością materiału. Podwójne wysokoobrotowe łożyska kulkowe podpierają jednoczęściowy wał korbowy na obu końcach.

KASETOWA BUDOWA CYLINDRÓW

Taka konstrukcja umożliwia łatwą kontrolę cylindrów i tłoków dzięki zwykłemu wyjęciu 5 śrub i 2 przewodów paliwowych.

GAŹNIK MEMBRANOWY WALBRO

Niezawodnie wspomaga rozruch kosy, oraz eksploatację w każdej pozycji, a wbudowana pompka pozwala na szybsze i łatwiejsze uruchomienie.

CYLINDER POKRYTY CHROMEM

Cylinder wykonany jest z aluminium i pokryty chromem, który został dodatkowo poddany obróbce polerowania w celu osiągnięcia jak największej trwałości i wydajności.

TŁOK Z PODWÓJNYM PIERŚCIENIEM

Dwa pierścienie tłokowe zapewniają lepszą szczelność, co przekłada się na wyższą wydajność i większą moc.

TŁUMIK WYKONANY ZE STALI NIERDZEWNEJ

Odporny na korozję, zapewnia doskonałe rozproszenie ciepła. Dzielony korpus ułatwia usuwanie nagaru i redukuje hałas silnika.

SOLIDNY FILTR POWIETRZA

Filtr powietrza wykonany z grubej gąbki o odpowiedniej porowatości, łatwy w czyszczeniu.

WYDAJNE CHŁODZENIE

Specjalna konstrukcja cylindra i koła magnesowego, zapewnia skuteczne chłodzenie silnika, istotne podczas długich godzin pracy.

WAŁY NAPĘDOWE MARUYAMA

Produkowane w najbardziej innowacyjnej dostępnej technologii, z najlepszych materiałów oraz w najbardziej wymagających procesach produkcyjnych. Dbałość o szczegóły podczas procesu projektowania oraz zastosowania najwyższej jakości materiałów przekłada się na długi czas bezawaryjnej pracy oraz komfort użytkowania.

WAŁ WEWNĘTRZNY PODPIERANY TULEJAMI Z BRĄZU

Pięć samosmarujących tulei z brązu w pełni podpiera wał wewnętrzny w celu bezproblemowego działania i większej integralności konstrukcji.

RURA WAŁU ZE STRUKTURALNEGO STOLU ALUMINIUM

Rura zewnętrzna wykonana ze stop aluminium skutecznie osłania wał wewnątrz przy czym nie zwiększa wagi urządzenia.

PODWÓJNE ŁOŻYSKA KULKOWE

Podwójne łożyska kulowe stanowią podporę dla wału napędowego przy sprzęgle i przekładni kątowej, przyczyniając się do zmniejszenia wibracji i zużycia wału.

Pokryty warstwą chromu cylinder i tłok silnika, dodatkowo poddany polerowaniu.
Specjalnie rozmieszczone żebra cylindra oraz łopatki koła magnesowego, doskonale chłodzą silnik.
Dwa pierścienie na tłoku. Ich zaokrąglona płaszczyzna natarcia na ścianki cylindra dociera się po 100 godzinach pracy silnika!
Kuty wał korbowy i korbowód, pokryty miedzią z zachowaniem idealnej proporcji między twardością a elastycznością.
Łożyskowa przekładnia.
Przekładnia ze stali chromowo-molibdenowej podpierana jest przez 4 łożyska kulkowe w uszczelnionej obudowie. Taka konstrukcja zapewnia bardzo niskie wibracje oraz absorbuje obciążenia.
Polerowany wał ze stali uspokojonej.
Wał wewnętrzny wykonany jest ze stali uspokojonej w celu uzyskania wyjątkowej trwałości, aby zapewnić bezproblemowe działanie.
Gwintowany wał.
Wał jest wkręcany w bęben sprzęgła. Takie rozwiązanie zwiększa integralność elementów przez co w dużym stopniu zmniejsza wibracje.
Amortyzacja.
Unikalny dwuzakresowy system antywibracyjny funkcjonuje w wysokim i niskim zakresie obrotów. System ten ogranicza wibracje silnika w dwukrotnie większym stopniu niż systemy konkurencyjne.
Sprzęgło i okładziny.
Konstrukcja sprzęgła przyczynia się do obniżenia wibracji podczas pracy. Grube okładziny zgrzewane na gorąco dają pewność działania przez wiele godzin.
Aluminiowa obudowa sprzęgła odlewana ciśnieniowo.
Taka konstrukcja daje pewność stabilnego połączenia silnika z rurą wału napędowego. Smukła konstrukcja bez zbędnych elementów skrywa w sobie dwuzakresowy system antywibracyjny.

 

Duonet strony internetowe